Tuhan jagakan dwg untuk aku sekiranye aku tada :'(

Selasa, 31 Januari 2012

Tuhan jagakan mereka untuk aku :'(


Hanya mereka yang aku sayang , aku berjanjy takan menyanyangi yang laen antar mereka . Aku merasa mereka yang terbaek untuk aku , Walau aku tahu mereka tidak sempurna :'( Ape adanye mereka aku akan tetap bersama mereka ! Tuhan jagakan mereka , Aku amat menyanyangi mereka dan mereka tetap miliku . Aku sungguh sayang mereka dan sungguh mencintai mereka setulus hatiku Dan aku berjanjy tidak akan menyakiti dan melukai hati mereka . Dengan hati yang terbuka sumpah aku sayang mereka semua seadanye dan seadilnye :'(




Kawan meyhh nak bagy tahu kwg , Dwg yang kat atas nih sume yayang aku . Dwg lha Bantal , Katil , selimut , teddy aku sume . Kwg nak amek dwg , Meyyhh langkah mayat aku dulu baru kwg bole rampas dwg dary aku tahu ! Dan kwg kat atas nih , Aku janjy dengan kwg aku akan jaga kwg semampunnye okee ;) Aku sayang kwg same rate jur , Tak lebih dan tak kurang . Kwg janjy takan sakit kan aty aku keyh bebyy sayang :* Meyhhh sayang mummy meyh nak cium Muaahhhhhh <3 Lastliy , Iloveyoumoreethen Sayang <3 Muaahhhhh :'( Hanye kwg yang aku ada buat mase nih And please dont forget me oke Yunk <3 <3